Te gāndești să te alături unei echipe anul acesta?

Data 05/01/2023

 La ce se gandesc femeile cel mai des, in functie de zodie

Te gândești să te alături unei echipe anul acesta?

 

A lucra in echipa este la moda în aceste zile in domeniul imobiliar. Există echipe cu 2-3 agenti sau echipe de 20-30 de agenti care lucreaza in parteneriat si lista de modele de echipa poate continua. Mulți agenți noi sau care nu au rezultate se întreabă dacă ar trebui să se alăture unei echipe de agenti imobiliari.

Vom cerceta modul în care funcționează diferite echipe, astfel încât să va dati seama dacă este potrivit pentru tine și afacerea ta.

 

CE SUBIECTE VOM ACOPERI

 

1.    Ce este o echipă de agenti imobiliari?

2.    Cum funcționează o echipă?

3.    Motive pentru a te alătura unei echipe

4.    Motive pentru a NU te alătura unei echipe de agenti imobiliari

 

1.    Ce este o echipă imobiliară?

 

Echipa imobiliara este un grup de agenți care lucrează împreună cu un lider de echipă sub umbrela unei agentii imobiliare.

 

Liderul echipei ofera de obicei instruire agentilor, ofera clienți potențiali, ajuta agentii la marketing si multe altele. În schimb, agenții dau un procent din comisionul lor liderului, în plus față de ceea ce împart cu agentia (brokerul lor).

 

2.    Cum funcționează o echipă imobiliară?

 

Există de obicei două tipuri de echipe imobiliare, o echipă comunitară și o echipă tradițională. Din ce în ce mai mult veți auzi termeni precum „Mega Team” sau „Expansion Team”. Le vom detalia pe toate aici:

 

ECHIPA TRADIȚIONALĂ – Aceasta este cea mai comună structură de echipă imobiliară, dar fiecare echipă funcționează puțin diferit. Dacă faceți parte dintr-o echipă tradițională, veți primi de obicei clienți potențiali, asistență administrativă, coordonatori de tranzacții, instruire și responsabilitate. Multe echipe tradiționale au un lider de echipă și/sau un agent experimentat care se ocupă de toate listările, iar restul agenților din echipă lucrează doar cu cumpărătorii sau chiriasii.

 

ECHIPA DE ASOCIATI – Deși acest lucru este mai puțin obișnuit, echipa comunitară sau echipa de parteneri include de obicei agenți mai experimentați. Toți agenții imobiliari lucrează împreună sub marca de echipă și contribuie cu un procent mic din comisionul lor pentru a acoperi costurile de marketing, semne și generarea de clienți potențiali. Aceasta este o varianta bună pentru agenții care au deja un numar constant de vanzari lunare, dar se bucură de echilibrul dintre viața profesională și cea privată pe care le oferă un mediu de echipă.

 

 

ECHIPA IN EXPANSIUNE – Aceasta urmează, de asemenea, aceeași structură ca și echipa tradițională, dar liderul echipei a extins grupul în mai multe orașe sau state. Toți funcționează sub același nume/brand de echipă.

 

De asemenea, este important să rețineți că fiecare echipă imobiliară este configurată diferit. Unele echipe tradiționale au o împărțire a comisionului de 60-40%, iar altele au o împărțire de 40-60% sau 50-50%. Alții iau in considerare o împărțire a comisionului mai mică, dar nu oferă clienți potențiali si nici prea mult ajutor.

Înainte de a vă alătura uneia, asigurați-vă că citiți „Întrebările de pus când vă alăturați unei echipe” de mai jos.

 

3.    Motive pentru a vă alătura unei echipe imobiliare

 

-       Ajutor cu generarea de clienți potențiali

Multe echipe au un sistem puternic de generare de clienți potențiali și/sau un flux constant sau recomandări și clienți repetați. Dacă sunteți un agent mai nou, fără buget de marketing și nu aveți o rețea mare de familie și prieteni în zonă, posibilitatea de a lucra cu clienții potențiali din echipă vă va oferi cu siguranță un avans și vă va ajuta să începeți să vindeți mai repede case.

 

 

-       Colaborare

Lucrând cu liderul echipei tale și cu ceilalți membri ai grupului tău, vei putea învăța de la ei în mod regulat. A auzi despre experiențele și strategiile de succes ale altor agenți vă poate ajuta să deveniți un agent mai bun și să vă declanșați afacerea mult mai repede.

 

 -       Suport + Instrumente de lucru

Multe echipe oferă un coordonator de închidere pentru a vă ajuta să vă pregătiți toate documentele pentru închidere. De asemenea, vă oferă acces la un instrument de management al relațiilor cu clienții (CRM) pentru a vă ajuta să vă gestionați clienții potențiali. De asemenea, este posibil să puteți contacta colegii tăi membri ai echipei pentru ajutor de rezervă dacă nu reușiți să ajungeți la o întâlnire cu clientul.

 

 -       Brand de renume

Dacă echipa este în afaceri de mulți ani, de obicei are un brand recunoscut și o reputație excelentă în comunitate. Veți putea, de asemenea, să folosiți statisticile de succes ale echipei (adică „vândute peste 100 de case anul trecut”) dacă nu aveți multe dintre ele pe care să le împărtășiți. Dacă sunteți un agent nou și vă alăturați unei echipe imobiliare, acest lucru vă poate ajuta să vă construiți credibilitatea - și încrederea - atunci când vorbiți cu potențiali clienți.

 

 4.    Motive pentru a NU te alătura unei echipe

 

-       Comisioane mai mici

În calitate de membru al echipei, vei împărți o parte din comision cu agentia si cu liderul echipei. Deși de obicei nu va trebui să cheltuiți bani pentru marketing, va trebui să ajutați mai mulți clienți să cumpere/să vândă locuințe în fiecare an pentru a compensa cheltuielile de a face parte dintr-o echipă. Agentul mediu dintr-o echipă păstrează între 30%-45% din comisionul generat.

 

 - Promovarea numelui echipei – nu al tău

Majoritatea echipelor vă fac să finalizați toate vânzările sub numele grupului (sau numele liderului echipei) față de al dvs. Inițial, majoritatea agenților mai noi nu se deranjează să nu primească credit pentru vânzare. Dar dacă ești genul de persoană care dorește să-ți celebreze public succesele, astfel încât să poți începe să-ți faci un nume în comunitatea ta, asta poate fi ceva mai dificil atunci când faci parte dintr-o echipă.

 

 - Dacă sunteți agent part-time

A fi într-o echipă poate fi dificil dacă ești cu normă parțială. Majoritatea liderilor de echipă doresc să fii la birou pentru întâlnirea de dimineață. Ei pot, de asemenea, să aloce anumite ore în fiecare zi pentru apelurile ulterioare și doresc să fiți acolo „zâmbind și apelând” timp de câteva ore în fiecare zi/săptămână. De asemenea, dacă vă oferă clienți potențiali, de obicei au nevoie să contactați clientul potențial în 10 minute de la primire. Dacă lucrați la un alt loc de muncă și nu puteți contacta clienții potențiali, aceasta poate fi o problemă.

 

 Dacă aveți o rețea mare sau o sferă de influență

Locuiești în zonă de ani de zile? Ai o mulțime de familie, prieteni și cunoștințe? Dacă ești un agent de cumpărători într-o echipă imobiliară și unul dintre prietenii tăi dorește să-i vinzi casa, este posibil să nu poți. Liderul echipei va prelua lista și, eventual, vă va oferi o mică taxă de recomandare.

 

 Îți place marketingul

Ai experiență în marketing? Sau îți place pur și simplu să intri pe rețelele sociale, să creezi videoclipuri sau să găsești modalități creative de a-ți promova afacerea? Dacă da, a face parte dintr-o echipă probabil nu este cea mai bună idee. Echipa dvs. se va ocupa, de obicei, de toate activitățile de marketing de pe paginile și site-ul lor de rețele sociale și este posibil să fiți limitat la ce și cum distribuiți online.

 

 Ești un auto-didact începător

Te trezești dimineața gata să faci față zilei? Fie că urmărești clienții potențiali, te promovezi online sau încerci să înveți cât mai multe? Dacă ești responsabil și te străduiești mereu să faci și să înveți mai multe, cel mai probabil ești un auto-didact începător. Dacă preferați ca altcineva să vă planifice ziua și să vă responsabilizeze față de obiectivele dvs., probabil că ați lucra cel mai bine într-o echipă.

 

Vă recomandăm să analizați cifrele, sa va faceti calculele pentru a vă asigura că a lucra in echipa este potrivit pentru tine și portofelul dvs.



Ne puteti contacta pe