O zi din viata unui agent imobiliar

Data 27/04/2023

 

Atat timp cat faci ceea ce iti place, cu siguranta ca in timp munca ta se va transforma intr-o arta ce iti va aduce rezultatele mult dorite. Foarte important este ca atunci cand lucrezi intr-un domeniu care te atrage sa il perfectionezi ori de cate ori ai ocazia pentru a ajunge la rezultate scontate.

Bineinteles ca nu toti suntem la fel dar o zi obisnuita din viața unui agent imobiliar începe de la prima ora a diminetii cu savurarea unei cafele sau a unui ceai, timp in care verificarea e-mail-urilor si a mesajelor de pe whatsapp sau messanger este prioritara. Apoi un agent profesionist trece la prospectare verificand noile oferte aparute pe softurile de monitorizare a anunturilor proprietarilor. Agentul imobiliar profesionist este intr-o continua miscare si relationare cu clientii. După verificarea programărilor si stabilirea acestora, aceștia își pot aranja programul zilei respective pentru a se adapta la toate actiunile din ziua respectiva planificandu-si in detaliu harta zilei respective  pentru a se întâlni cu clienții sau pentru a face vizionari la noile proprietăți pe care le-au adaugat in portofoliu.

 Un aspect foarte important care trebuie pregatit, pentru o buna organizare, tot in prima parte a zilei, este acela de a  pregăti documentele necesare pentru fiecare activitate pe care a programat-o in decursul zilei respective, cum ar fi materiale de marketing, fise de proprietate sau contracte de vanzare-cumpărare/ inchiriere a proprietății, fise de vizionare, etc.

 În jurul după-amiezii, când clienții au pauze de masă sau timp liber, agenții imobiliari pot face ofertare catre clientii pe care ii au in asteptare.

 

Sarcinile zilnice ale unui agent imobiliar

Sarcinile zilnice ale unui agent imobiliar pot depinde de locul în care lucrează.

Agenții imobiliari pot lucra independent sau într-o agentie imobiliara care le ofera toate instrumentele de lucru necesare desfasurarii activitatii.

Responsabilitățile zilnice ale agenților imobiliari pot implica o varietate de sarcini administrative, de marketing și de comunicare.

Cei care au propria lor afacere imobiliară la inceput de drum isi pot usura activitatea sau imbunatatii serviciile cu ajutorul colegilor agenti profesioniști in procesele de negociere sau tranzacționare pe care, poate, ca agentul nu le stapaneste atat de bine.

 

Sarcinile zilnice includ:

 Apeluri, corespondenta prin e-mail și întâlniri cu clienți

Programarea vizionarilor/ inspectiilor

Trimitere oferte imobiliare

Negocierea condițiilor de vânzare

Pregatirea documentelor: fise de vizionare/ proprietate, contracte vanzare-cumparare/ inchiriere

Prospectarea pietei

Previziuni de piață

Marketing

Gestionarea bazelor de date, de clienți și proprietăți

Inspectarea și stabilirea prețului proprietatilor

Oferirea de servicii imobiliare complete

 

 

 



Ne puteti contacta pe